xoves, 20 de abril de 2017

P16Enviar mensaxes

Clica enrriba do polvo, mandará instuccións ao resto de animais e verás o que acontece. DÉBORA POUSA ÁLVAREZ 2 BACH B IES CASTELAO VIGO

martes, 14 de marzo de 2017

Exame scratch

Para iniciar o movemento clicar enrriba da pantalla, cando desapareza o gato darlle a letra b ao mesmo tempo poño a rato enrriba dunha parte da pantalla onde non apareza a figura en finalmente presionamos a letra p mentres que poño o punteiro do rato en outra parte da pantalla para que se mova a figura do elefante. Débora Pousa Álvarez 2ºBACH.B IES CASTELAO VIGO

mércores, 8 de marzo de 2017

P2Facerbailar

Preme a tecla P para que o gato comece a bailar e a emitir son Débora Pousa Álvarez 2ºBACH.B IES CASTELAO VIGO

P1Cambiardecor

Para comezar o xogo, deberás premer a barra espaciadora, cada obxecto adoptará unha forma ou cor diferente. Débora Pousa Álvarez 2ºBACH.B IES CASTELAO VIGO

xoves, 2 de marzo de 2017

Axuda a o polvo e a o cangexo a avanzar. Tes que clicar sobre o animal, co rato, que queras que avance para que inicie o seu percorrido. Débora Pousa Álvarez 2ºBACH.B IES CASTELAO VIGO

mércores, 15 de febreiro de 2017

Ameazas informáticas


                                
                                Non van os títulos.